A PSA Délkelet-Ázsiáért felelős regionális igazgatója a japán márkák hosszú ideje kiépített domináns pozíciója ellenére is nagy piaci potenciált lát a térségben az egyre szélesedő középosztály keresletének köszönhetően.
Hosszas értékesítési nehézségek után a PSA ismét bizakodóan tekint a jövő elé - közölte Carlos Tavares a konszern vezérigazgatója októberben az idei párizsi autószalonon. A konszern az idei év első felében 477 millió euró nyereséget ért el a tavalyi 100 millió eurós veszteség után.
A délkelet-ázsiai autópiac iránt a világ más autógyártói is fokozott érdeklődést mutatnak. A Volkswagen például saját gyártás kiépítésével kívánja felvenni a versenyt a piacvezető Toyotával. A Volkswagen eddig helyi együttműködő partnerekkel szereltette össze néhány modelljét a térségében.
MTI-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.