A kibocsátási árfolyam 11,5 font volt, amely 12,4 fontra is emelkedett a debütálás után. Ezzel a Wizz Air lett az első magyar cég, amelyik megjelent a londoni főpiacon, jelenleg közel 2 milliárd eurós vállalati értékkel rendelkeznek, ami a legmagasabb a piaci bevezetés idején a diszkont légitársaságok között. A magyar gyökerű cég részvényének jegyzése 1200 pennyről indult és az árfolyam stabilan 6-8 százalékkal emelkedett napközben. A Wizz Air 23,3 millió törzsrészvényt dobott a piacra (ez 18,5 százalékos részesedést jelent), a kibocsátási összeget pedig 300 millió euróról 420 millió euróra emelték. A teljes részvényszám 126 millió darab, a cég többségi tulajdonosa az Indigo Partners maradt.
Váradi József vezérigazgató szerint kifejezetten jól sikerült a nyilvános részvénykibocsátás. A cég által szervezett telefonkonferencián kiderült, hogy néhány száz magyar kisbefektető is részt vehetett a jegyzésben, a befektetők zöme azonban az USA-ból érkezett. A másodlagos részvényeladásból származó részvénycsomagot 150-ről 220 millió euróra növelték meg a nagy érdeklődés miatt. Korábban a Budapesti Értéktőzsde is erősen lobbizott a társaságnál, és még most sem zárható ki, hogy a jövőben a magyar fővárosban is megjelennek a cég papírjai. Tavaly májusban már közel volt a cég a tőzsdére lépéshez, de akkor a befektetői környezet romlása miatt felfüggesztették az akciót. Váradi József vezérigazgató szerint mára stabilabb és kiegyensúlyozottabb lett a szektor, ezért látták újra alkalmasnak az időpontot. Úgy látják, hogy igazából még jól is jártak a közel egy éves halasztással, mert 2014-ben túlteljesített a cég, javult a likviditásuk.
Most igazán megmutathatja az elmúlt években kiugró teljesítményt nyújtó Wizz Air, hogy mit tud, hiszen egy parkettre került legfőbb riválisaival, a Ryanair-rel és az easyJet-tel. Az OAG nemzetközi utazási és szállítmányozási információs szervezet legfrissebb rangsoraiban nem szerepelnek ugyan az élmezőnyben, de világviszonylatban elfogadható teljesítményt nyújtottak. A február 16-án publikált lista alapján a Wizz Air a 74. helyen szerepel a heti járatszám alapján felállított top100-as listán, 1876 indított járattal. A Ryanair és az easyJet pedig a 10-11. helyen található 8000 feletti járattal.
A Wizz Air 15,8 millió utast szállított 2014-ben, amely 17 százalékos utasszám-növekedést jelent az előző évhez képest. Az év végén a légitársaság 37 ország 106 desztinációjára kínált járatokat összesen 360 útvonalon. Flottája 54 Airbus A320 típusú repülőgépből állt, amelyek Közép- és Kelet-Európa 11 országának 20 bázisán teljesítettek szolgálatot. „A 2015-ben folytatódó flotta- és hálózatbővítésünk alapjain további növekedésre készülünk. Büszkék vagyunk rá, hogy hozzájárulunk a gazdasági fejlődéshez piacainkon, és hogy közvetlenül és közvetetten is újabb munkalehetőségek létesülnek növekedésünk következtében” – fogalmazott Váradi József, aki a Forbes szerint biztosan felkerült a tízmilliárdosok listájára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.