BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Minőségi, magyar, GMO-mentes élelmiszerek az új agrármarketingben

Stratégia Három évre szóló, új agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum, amelynek szakmai tárgyalása kedden egy a témában megrendezett konferencián kezdődött meg a Földművelésügyi Minisztériumban. Az eseményen elhangzott: az együttműködés fontos eleme a Közösségi Agrármarketing Kódex.

A kormány és a szaktárca célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a minőségi, magyar, GMO-mentes élelmiszerek kínálatának és fogyasztásának növelése – jelentette ki az eseményt megnyitó beszédében Czerván György. A Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára szerint a tárca nyitott a kódexben ajánlott együttműködésre, segítsége a támogatásokhoz való hozzáférésben, a szabályozási környezet felülvizsgálatában és a szélesebb körű szabályozásban ölthet testet. Lipcsey György Imre, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettese az eseményen elmondta: a Közösségi Agrármarketing Kódex célja a hazai mezőgazdaságot és élelmiszertermelést érintő marketingtevékenység összehangolása, az élelmiszerek minőségének és exportképességének további javítása. A program finanszírozása a szervezők szerint nem igényli többlet állami források bevonását, a pénzügyi alapként ugyanakkor a 2020-ig terjedő időszakban több uniós forrás is rendelkezésre áll.

Lipcsey szerint a stratégia lehetővé teszi azt is, hogy a rendelkezésre álló forrásokat tervszerűen és hatékonyabban költsék el a következő években, és a közös fellépésnek köszönhetően a külpiacokon is egységes, koherens arculattal lépjenek fel a magyar termékek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.