Az amerikai cég az első olyan légitársaság, amely elfogadja az Apple Pay-t, kezdetben néhány New Yorkból induló járaton, majd a tervek szerint júniusra valamennyi gépén.
A lépés része a JetBlue egy átfogóbb fejlesztésének, amelynek során a fedélzeti személyzet valamennyi tagját iPad-ekkel szerelik fel. Az Apple által készített táblagépeket hitelkártya leolvasóval látják el, a vásárlásról szóló bizonylatot pedig nem nyomtatják ki, hanem e-mailben elküldik a vevőknek. A készülékekre telepített speciális alkalmazás révén pedig az utaskísérők be tudják majd azonosítani a rendszeresen a cég járatain utazókat, illetve a születésnapjukat ünneplőket, így különleges kiszolgálást is tudnak kínálni számukra.
A cég még tavaly szeptemberben jelentette be, hogy létrehoztak egy mobilfizetési megoldást, októberben pedig elindult az Apple Pay. A szakértők szerint a vállalat megoldása komoly szerepet játszhat a mobiltelefonnal történő fizetés elterjedésében, és az elmúlt hónapok tapasztalatai megerősítik ezt a felvetést. A startot követően mindössze három nap alatt egymillió hitelkártyát regisztráltak az alkalmazásban a felhasználók, a meghatározó amerikai bankok és kártyacégek is támogatják már a megoldást. Sőt, az Apple Pay-t többek között a MasterCard, a Bank of America és az American Express is népszerűsítette már televíziós reklámban.
A közeljövőben ugyanakkor komoly kihívót kaphat a társaság mobilfizetési megoldása, dél-koreai médiaértesülések szerint ugyanis a Samsung új Galaxy S6 készülékeiben, amelyeket március elején mutatnak majd be Barcelonában szintén lesz ilyen lehetőség. Itthon a magyar fejlesztésű MobilTárca alkalmazás segíti a mobiltelefonos fizetést, amit tavaly novemberben indított el élesben a Magyar Telekom.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.