Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke arról beszélt: egy nemrég készült felmérés eredményei azt mutatják, a válaszadók a reklám szó hallatán a manipulációra és a hazugságra asszociálnak, a tájékoztatási funkció vagy az, hogy a hirdetési bevételt tartalomgyártásra fordítják, csak nagyon keveseknek jutott eszébe.
Ez utóbbi pontra épít a tévék és a rádiók mellett a nyomtatott és online médiában is megjelenő kampány, azt bemutatva, milyen kedvelt produkciók nem készülnének el vagy válnának fizetőssé reklámbevétel híján, jegyezte meg.
Urbán Zsolt megemlítette: terveik szerint rendszeresen, akár évente megismétlik a kampányt, amelynek anyagait ingyen gyártották le, illetve közvetítik a résztvevő ügynökségek, médiumok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.