A különböző letöltési és folyamatos online kapcsolat melletti (streaming) zenevásárlást kínáló szolgáltatók egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a piacból, tavaly ezeken a platformokon összesen 4,51 milliárd dollár értékeben vásároltak zeneszámokat a tengerentúli felhasználók. Ez a teljes forgalom 64 százalékát jelenti, 2013-ban a digitális csatorna részesedése 62 százalék volt.
A RIAA tanulmánya szerint a streaming jellegű zenevásárlás fejlődik a leggyorsabban, ami a Rhapsody, a Spotify, a Pandora és a többi hasonló szolgáltatás növekvő népszerűségére utal. Ebből a zenevásárlási módból a múlt évben 1,87 milliárd dolláros bevételre tettek szerint a szegmensben érdekelt cégek. Ez harmadával több, mint egy évvel korábban, a 2012-es adathoz képest pedig 800 millió dolláros növekedést jelent. Ennek megfelelően a streaming részesedése a zeneipar teljes bevételéből gyorsan nő, míg 2010-ben még csak hét százalék volt, addig 2012-ben már 15, egy évvel később 21, tavaly pedig 27 százalék.
A Spotify és társainak diadalmenete érezteti hatását a zeneletöltési lehetőségek kínáló szolgáltatók bevételein, ezeknek a cégeknek az elmúlt években folyamatosan csökkent a forgalmuk. A múlt évben 2,58 milliárd dolláros bevételre tettek szerint, ez közel 250 millió dollárral maradt el az egy évvel korábbitól. A digitális zeneértékesítés felfutását jól mutatja az is, hogy 2011 óta több mint háromszorosára nőtt a havi előfizetési konstrukciót használó amerikaiak száma. Míg 2011-ben még csak 1,8 millióan voltak, a számuk a múlt évben elérte a 7,7 milliót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.