BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nézettségben bukta az állami hírcsatorna a nemzeti ünnepet

Finoman fogalmazva sem teljesített jól az új M1 a Nielsen Expressz mérése szerint. Március 15-én az ATV 17 és 22 óra között végig verte az M1-et az összes felnőtt tévé-előfizető körében, pedig az ATV lefedettsége 88, az M1-é viszont 100 százalékos.

Az állami hírcsatorna esti műsorai 17 és 22 óra között az összes tévé-előfizető 1,2 - 1,3 százalékának érdeklődését keltették fel. Az ekkor tévé előtt ülő felnőtt tévé-előfizetők 2,4-3,3 százaléka nézte az M1-et - írja az atv.hu.

A kora esti időszakban, az ellenzéki tüntetés idején az ATV-t a tévé előtt ülő felnőttek 10,4-10,8, az állami hírcsatornát ugyanennek a körnek a 2,6-3,3 százaléka választotta. Az összes, 18 évesnél idősebb tévé-előfizető körében ebben az időszakban az ATV 5,1 százalékot, az M1 1,3 százalékot ért el.

A hirdetőknél fontos 18 és 49 év közötti korosztályhoz tartozó kábeltévé-előfizetők körében még rosszabb adatokat produkált az állami hírtévé. Az e korosztályhoz tartozó összes tévé-előfizető körében az M1 esti hírműsoraira 0,3-0,5 százalék volt kíváncsi.

Érdekesség, hogy 17.45-kor az M1 nézettsége 18-49 év közötti korosztályban a Nielsen adatai szerint konkrétan 0,0 százalék volt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.