Egy használt autónál már a motor beindítása előtt is sok mindent megtudhatunk abból, ha tényleg alaposan végignézzük azt.
Egyenletesek-e körben az illesztési hézagok? Narancsos-e az autó fényezése (gyári), vagy éppen szép, látványos tükörsima (újrafújták)? Tapogassuk meg a kerékjáratoknál a peremet, gyakran belül már érezhető a korrózió, ami később kívül is megjelenik. Emelő híján elöl a kifordított kerék mögött tudunk az autó „alá” nézni, és ne sajnáljuk a nadrágunkat, térdeljünk le mellé és kukkantsunk be a küszöbök alá is – innen már látni, ha valamelyik hossztartó rohadt, vagy épp foltozott. A gépkocsi összes ajtajánál nézzünk be abba a résbe, ahol a zsanérok találhatók.
Bolygatták az elektromos csatlakozást? Egyformák-e az összes ajtónál a csapszegek? A kocsi hátuljánál érdemes alaposan szemügyre venni a pótkerékmélyedést, itt nem csak az esetleges karambolos sérülés nyomát lehet felfedezni, de ha beázás van hátul, akkor itt gyűlik össze a nedvesség. Az utastérben már nehezebb a szőnyegek-burkolatok alá nézni, ezek eltávolításához tapasztalat kell, hogy a megfelelő helyen pattintsuk le őket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.