Nagy-Britanniában a kormányzat minden eszközzel azon van, hogy csökkentse a városok nitrogén-oxid-terhelését, ez a gáz jellemzően a dízelmotoros járművekből származik. A tervek szerint 2020-tól napi 12,50 font lesz a dugódíj az ilyen járműveknek London, Birmingham, Leeds, Derby, Nottingham és Southampton városokban, illetve ahol már van ilyen, ott ennyivel emelkedik nekik a behajtás egyszeri költsége. Ezt egyedül az Euro 6-os dízelautók tulajdonosainak nem kell kifizetnie.
Azonban nem lesz egyszerű dolog ennek a bevezetése, a tiltakozás mellett egészen biztosan perek is indulnak majd, hiszen korábban a brit kormányzat kifejezetten arra szólította fel az autóvásárlókat, hogy az alacsony fogyasztású dízelautókat preferálják, és a jelenlegi adózási rendszer is ezt támasztja alá azzal, hogy egyedül a CO2-kibocsátást, tehát a fogyasztást veszi alapul. Szóval aki korábban hallgatott a politikusokra, az most majd ráfizet – vagy dugódíjként, vagy a nagy értékvesztés miatt, vagy azzal, hogy autót kell cserélnie.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.