A három bejelentett járatból két helyre a Wizz is repül Budapestről. A Ryanair és a Wizz Air magyarországi tevékenysége során „tiszteletben tartotta” a másik piacát. - Az nem szokatlan, hogy a Ryanair a versenytársa piacán is jelen legyen – válaszolta a Világgazdaságnak Neil Sorahan, aki hozzátette: a Wizz Air jellemzőbben inkább Keleten, míg a Ryanair Nyugaton „terjeszkedett”. A heti három új útvonal mellett a heti hétről kilencre emelik a dublini járatok számát – tette hozzá a szakember. A diszkont légitársaság összesen 17 desztinációt repül, hetente 96 járattal. A Ryanair, amely Budapesten két repülőt állomásoztat Budapesten, éves szinten 1,7 millió utassal számol a magyar piacon.
„Mindig örülünk a járatsűrűség növelésének bármely útvonal esetében, ahol az erős kereslet igazolja, mint Dublin esetében is – tette hozzá Kam Jandu, Budapest Airport kereskedelmi igazgatója.
A Ryanair flottájába új repülők érkeznek, ezért még nagyobb versenyre kell számítani a piacon – tette hozzá a pénzügyi igazgató. A Wizz Airhez hasonlóan – amely kedden emelte profit várakozását – a Ryanair is hasonlót jelezett, bár ez utóbbi cég lényegesen magasabb növekedést vár versenytársánál – mondta lapunknak Neil Sorahan. A Ryanair a 2016 márciusával záruló üzleti évre korábban 940-970 millió euró profittal számolt, ezt korrigálta 1,175-1,225 millió euróra, ami 25 százalékos növekedés.
A Wizz Air 190-200 millió euróra emelte az idei pénzügyi évre várható profit-előrejelzését a korábbi 175-195 millió euróról. A szolgáltatási színvonal további növelését ígérte Mick Hickey, a Ryanair forgalmi igazgatója, aki szerint a Ryanair már most is a legpontosabban közlekedő légitársaság, és a legkevesebb poggyász is a Ryanair-nél tűnik el.
D.J.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.