A teljesen új HR-V-vel nem titkolt célja a Hondának, hogy jól befűt majd a konkurenciának. A kiskategóriás SUV-ként kategorizálható modellel többi között a Mazda CX-3-as, a Nissan Juke vagy a Renault Captur babérjaira törnek – a japán gyártó előrejelzései szerint a HR-V jövőbeni vásárlóinak 70 százaléka másik márkáról nyergel majd át az új Hondára. Hogy a gyártó számításai pontosak-e, arra csak később kapunk választ, azt azonban már most tudjuk, hogy meglehetősen öntudatos az árképzés, hiszen a bázismodell (1.5 i-VTEC) 5,5 millió forinttól lesz elérhető.
S hogy mit kapunk a pénzünkért? Először is egy olyan szabadidő-autót, amelynek teste kupés farban végződik, és hatalmas benne hátul a hely. A második sorban langaléta felnőtteknek sem kell kuporogniuk, legalábbis a lábteret illetően biztosan nem – a kupés hátsó miatt a fejtér inkább csak átlagos. A gigászi méretű, 470 literes raktér mellett az alacsony csomagtérperem is a pozitívumok közé sorolható. Az újdonság 1,5-ös benzinmotorral (130 LE) és 1,6-os dízellel (120 LE) kerül forgalomba – a benzineshez CVT automata váltó is rendelkezésre áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.