Felfrissülve folytatja pályafutását a Mercedes kínálatában állócsillagnak számító G-osztály. A modell kívülről az átrajzolt lökhárítókról és új felnijeiről ismerhető fel, belül pedig a 11,4 centi képátlójú, multifunkciós kijelző és a csőbe bújtatott műszerek árulkodnak a ráncfelvarrásról. A motorpalettán több újítás is van, hiszen a 3,0 literes dízel (immáron G 350 d) 211 helyett 245 lóerős, az AMG G 63-as teljesítménye 544 lóerőről 571-re emelkedett, míg az AMG 65-ös csúcsragadozó 612 helyett már 630 lóerőt állít csatasorba.
A G 500-as verzió esetében viszont új blokkot alkalmaznak: az 5,5 literes, szívó V8-as helyére megérkezett az AMG C 63-asból ismert 4,0 literes, biturbó V8-as, amely 422 lóerőt és 610 Nm-t teljesít a modellben – ez 35 lóerővel és 80 Nm-rel több, mint a felmenő produktuma. A Mercedes emellett lerántotta a leplet a GLE 450 AMG-ről, amely a GLE 450 AMG Coupéhoz hasonlóan 367 lóerős, 3,0 literes, biturbó benzinmotorral és 9G-Tronic váltóval érkezik. Az AMG 63-as alá pozicionált jármű kipufogórendszere és futóműve is eltér a „mezei” változatokétól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.