Közös céget alapított a bankfüggetlen elektronikus tranzakciós szolgáltató Cardnet Zrt. és a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. Az új cégben, a Festipay Zrt.-ben kétharmados része van a Cardnetnek, és egyharmadnyi szeletet tudhatnak magukénak a szigetesek – derült ki Kóka János, a Festipay igazgatósági elnökének tájékoztatójából. A Világgazdaság kérdése elmondta, hogy részükről, vagyis az informatikai oldalról érkezett az új cég alapítására vonatkozó megkeresés a Sziget Kft.-hez.
Az új vállalat legfőbb célja, hogy ne csak az európai, hanem a nemzetközi piac egyik meghatározó szereplője is legyen, és nem csupán a fesztiválpiacokon, hanem például a sportrendezvények vagy a vendéglátás területén is legyen jelen. A Szigeten 2010-ben vezették be először a készpénzmentes fesztiválkártyás fizetést, ami akkor világújdonságnak számított. A visszajelzések jók voltak – mondta Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója. A 2015-ös Sziget Fesztiválon több mint 2,4 millió alkalommal fizettek Festipay kártyával vagy MasterCard érintésmentes bankkártyával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.