A szépségápolási termékeket ügynöki rendszerben árusító Oriflame 339 millió eurós bevétet ért el tavalyi utolsó üzleti negyedévében, ez 4 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál. Az üzemi eredmény 39 millió euró volt a negyedévben.
A svéd tőzsdén jegyzett svájci vállalat 2015 egészében viszont 4 százalékkal alacsonyabb 1,211 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, 117 milliós üzemi eredményt felmutatva. A jövőre alapításának 50. évfordulóját ünneplő Oriflame részvényenként 40 centes osztalék kifizetésére tesz javaslatot az éves közgyűlésén. A cég termékeit 60 országban 3 millió tanácsadó közreműködésével terjeszti
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.