Hugh Hefner, a Playboy alapítója eladná a cégét, erre utal, hogy megbízta a Moelis & Company befektetési tanácsadót a potenciális vevők felkutatására – írta a The Wall Street Journal. A megfogalmazott cél a megújulási stratégia végrehajtása, a médiabirodalom terjeszkedése, új platformok meghódítása. Előzményként januárban meghirdették a Beverly Hills mellett fekvő a Hefner birtokot, a Playboy Mansiont. Az extraként saját állatkerti engedéllyel rendelkező „örömtanyáért” 200 millió dollárt kértek. Apró szépséghibája az ügynek, hogy a háziúrnak holtig tartó haszonélvezeti jogot kötöttek ki.
Heflerestül azonban nem akadt még vevő a 19 hektáros luxusbirtokra. Érdeklődőből nem volt hiány, de a befektetők többsége tokkal-vonóval vitte volna a Playboy birodalmat. Így kézenfekvő, hogy a Playboy Enterprises-szel együtt kínálják fel a birtokot. Az ikonikus, 1953-ban alapított és számos válságot túlélt férfimagazin és a köré felépített szórakoztatóipari komplexum jelenleg becslések szerint 500 millió dollárt érhet. Legnagyobb bevételi forrását a nyuszis logó használati jogának értékesítése jelenti. A világ egyik legismertebb márkajelzését ruházati és kozmetikai cikkek, italok és ékszerek mellett számos más termék is viseli. A brand hasznosításából származó bevétel 40 százaléka Kínából jön, noha ott a magazint nem is árusítják. A Playboy 35 országban helyi tartalommal jelenik meg, január óta már meztelen nők nélkül. A felnőtt magazin 1975-ben még 5,6 millió példányszámban jelent meg, ma már csak 800 ezret adnak el belőle havonta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.