Új területek felé terjeszkedik az eBay, a társaság ezúttal egy koncertekre, sporteseményekre és más rendezvényekre szóló jegyek piacterét kifejlesztő spanyol startupot vásárolt fel. Az ügylet érdekessége, hogy a vállalatnak már most is van egy ilyen részlege, a StubHub, de ez főként az USA-ban szolgáltat.
Az új szerzeményt, a Ticketbist a tervek szerint integrálják ebbe, így Európában, Latin-Amerikában, Ázsiában és Óceániában is megjelenhet majd az online piactér, összesen 47 új piacra jutnak így el. Az ügyletet várhatóan 2016 közepén zárják majd le.
A spanyolországi központú Ticketbis eddigi befektetői nagyon jól jártak a felvásárlással, ha igaz a tranzakciót közelről ismerők által közölt 165 millió dolláros vételár, eddig ugyanis mintegy 26 millió dollárnyi tőkét tettek a cégbe. A Techcrunch.com szerint a 400 főt foglalkoztató társaság 2015-ben 25 millió dollár bevételt hozott. A StubHub szolgáltatás az első negyedévben 869 millió dolláros átmenő forgalmat bonyolított, és 177 millió dolláros bevételt hozott, ami 34 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.