„Ha visszaforgathatnánk az idő kerekét, úgy tizenötször többet rendelnénk be a magyar mezekből" – mondta a lapnak Pósfai Gábor. A Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója korábban ugyanis úgy vélekedett, hogy a futball Eb-től nem várható kiugró kiskereskedelmi hatás, mert ezt megelőzően sem egy világ- vagy Európa-bajnokság, sem egy olimpia nem hozott kiugró forgalmat a többi hónaphoz képest a sportszerkereskedő vállalatnál. Azonban az idén minden máshogy alakult: az Eb felfokozott hangulatában a magyar–osztrák rangadó kezdetére szinte az összes magyar szurkolói mezüket elkapkodták a vásárlók.
Más kereskedők sem panaszkodtak: „a magyar mezek kereslete minden várakozást felülmúlt az Európa-bajnokság ideje alatt" – magyarázta a Népszabadságnak H. Nagy Máté, a szaküzlethálózatot üzemeltető Football Factor marketingvezetője. Kisebb meglepetésre Király Gábor legendás szürke melegítőjének „hódítása" náluk egyáltalán nem volt érezhető. Király cégénél azonban nem panaszkodhatnak. A válogatott kapus április 1-jén dobta piacra „K1ralysport" néven saját ruhamárkáját. A rajongók a szürke melegítőnadrág mellett Eb-pólót, kulacsot, kapuskesztyűt is vehetnek.
Pörgött a kassza az Auchannál is az Eb első heteiben, a belga–magyar meccs előtti forgalom már elmaradt az előző heti forgalomtól. A legnépszerűbb termékek a szurkolói mezek voltak, a magyar mezekből több mint 5000, a magyar zászlós szemüvegekből 6000, míg a sálakból 8500 darab fogyott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.