BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jó bizniszt hozott a magyar csapat Eb-szereplése

Volt bolt, amely a többszörösét is el tudta volna adni magyar mezből, mint amennyi a raktáron volt. Geráé és Dzsudzsáké a legkelendőbb - írja a Népszabadság.

„Ha visszaforgathatnánk az idő kerekét, úgy tizenötször többet rendelnénk be a magyar mezekből" – mondta a lapnak Pósfai Gábor. A Decathlon Magyarország ügyvezető igazgatója korábban ugyanis úgy vélekedett, hogy a futball Eb-től nem várható kiugró kiskereskedelmi hatás, mert ezt megelőzően sem egy világ- vagy Euró­pa-bajnokság, sem egy olimpia nem hozott kiugró forgalmat a többi hónaphoz képest a sportszerkereskedő vállalatnál. Azonban az idén minden máshogy alakult: az Eb felfokozott hangulatában a magyar–osztrák rangadó kezdetére szinte az összes magyar szurkolói mezüket elkapkodták a vásárlók.

Más kereskedők sem panaszkodtak: „a magyar mezek kereslete minden várakozást felülmúlt az Európa-bajnokság ideje alatt" – magyarázta a Népszabadságnak H. Nagy Máté, a szaküzlethálózatot üzemeltető Football Factor marketingvezetője. Kisebb meglepetésre Király Gábor legendás szürke melegítőjének „hódítása" náluk egyáltalán nem volt érezhető. Király cégénél azonban nem panaszkodhatnak. A válogatott kapus április 1-jén dobta piacra „K1ralysport" néven saját ruhamárkáját. A rajongók a szürke melegítőnadrág mellett Eb-pólót, kulacsot, kapuskesztyűt is vehetnek.

Pörgött a kassza az Auchannál is az Eb első heteiben, a belga–magyar meccs előtti forgalom már elmaradt az előző heti forgalomtól. A legnépszerűbb termékek a szurkolói mezek voltak, a magyar mezekből több mint 5000, a magyar zászlós szemüvegekből 6000, míg a sálakból 8500 darab fogyott.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.