BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Pezsgőt bonthatnak az M4 Sportnál

Az M4 Sport az Európa-bajnokság 31 napja alatt 23 napon közvetített élő mérkőzést, amiből 16 alkalommal egész napra nézve, míg 14 napon főműsoridőben szerzett piacvezető pozíciót a csatorna – itt az eltérés abból adódik, hogy a 21 órás meccsek első órája esett csak a főműsoridőre - közölte a Nielsen Közönségmérés adatait lapunkkal az MTVA.

Az Eb ideje alatt – a június 10-től július 10-ig tartó időszakban – összesen 7 millió 246 ezren néztek bele hosszabb-rövidebb időre az  M4 Sport valamelyik műsorába, ez a magyar népesség 82%-a. A magas nézőszámoknak köszönhetően a labdarúgó Eb alatti teljes időszakra vonatkozóan az M4 Sport közönségaránya 12,3%-ra nőtt a teljes napra, főműsoridőben pedig 16,2%-os részesedést ért el az adó a teljes népesség körében. Ezzel az eredménnyel az Eb alatt az M4 Sport lett a legnézettebb csatorna. Az Eb alatti időszakban naponta 2 millió 669 ezren kapcsoltak az adóra, ami a teljes népesség 30%-a.

A Portugália – Franciaország Eb-döntőt 1 millió 753 ezer fő volt követte, ezzel a műsor adásideje alatt a legnézettebb csatorna volt. A mérkőzés közönségaránya a teljes népesség körében 46,9% volt.

A torna legnézettebb mérkőzése a Magyarország – Belgium Eb-nyolcaddöntő (2 millió 796 ezer fő, a közönségaránya a teljes népesség (4+) körében 61,5%) volt, amely az utóbbi 10 év legnézettebb sportműsora Magyarországon az M4 Sport legnézettebb műsora a csatorna indulása óta
a legnézettebb műsor a hazai televíziós piacon 2016-ban - írják.

A 2016-os labdarúgó Eb TOP5 legnézettebb mérkőzése az M4 Sporton, a teljes népesség körében

  • Magyarország-Belgium nyolcaddöntő (2 796 244 fő)
  • Magyarország – Portugália csoportmérkőzés (2 318 043 fő)
  • Izland – Magyarország csoportmérkőzés (1 976 045 fő)
  • Portugália – Franciaország döntő (1 752 843 fő)
  • Ausztria – Magyarország csoportmérkőzés (1 733 987 fő)
  • Címoldalról ajánljuk

    Tovább a címoldalra

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.