Az Enterprise Investors 34,5 millió euróért (közel 11 milliárd forint) felvásárolja a volt jugoszláv térség vezető sportcikk-kiskereskedelmi vállalatát, az Intersport ISI-t – jelentette be tegnap a régió egyik legnagyobb magántőke-társaságának számító Enterprise Investors, amely a Netrisknek is többségi tulajdonosa. (Az ügyletet még jóvá kell hagyniuk az illetékes hatóságoknak.) Az Intersport International Corporation (IIC) globális piacvezető, az Intersport és a The Athlete’s Foot franchise jogtulajdonosa. Hatvanöt országban rendelkezik kiskereskedelmi egységekkel, éves árbevétele eléri a 11,3 milliárd eurót.
A társaság 1999-ben kizárólagos franchise-szerződést írt alá a Mercator csoporttal, Szlovénia legnagyobb FMCG kiskereskedelmi vállalatával, utána jött létre a csoport leányvállalataként az Intersport ISI. Az Intersport ISI ma piacvezető a volt jugoszláv régióban, közel 110 üzletből álló hálózatában mintegy 900 főt foglalkoztat Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina és Montenegró területén, árbevétele tavaly elérte a 81 millió eurót.
„Az egészséges életmód népszerűségének köszönhetően a sportruházati szegmens több földrajzi térségben is gyorsabb ütemben nő, mint általában véve a ruházati és cipőpiac. Részben emiatt döntöttünk úgy, hogy befektetünk az Intersport ISI-be” – hangsúlyozta Michal Kedzia, az Enterprise Investors befektetésért felelős partnere. Az új tulajdonos üzleti tervében szerepel az e-kereskedelem dinamikus felfuttatása mellett a hálózat bővítése is.
a harmadik legnagyobb szereplő a Decathlon és a Hervis után. Tavaly 2,9 milliárd forintos forgalmat ért el a szeptembertől augusztusig tartó üzleti évében, ez 3 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A piacvezető Decathlon tavaly 34,7 milliárdos forgalmat bonyolított le,
a Hervis pedig több mint 11 milliárdot ért el.
a harmadik legnagyobb szereplő a Decathlon és a Hervis után. Tavaly 2,9 milliárd forintos forgalmat ért el a szeptembertől augusztusig tartó üzleti évében, ez 3 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A piacvezető Decathlon tavaly 34,7 milliárdos forgalmat bonyolított le,
a Hervis pedig több mint 11 milliárdot ért el. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.