Nem kártalanítja a BKK az utast, akinek állítása szerint tízezer forinttal kevesebbet adott vissza az automata - tudta meg az ATV.
Az utas a Lehel téri BKK-automatából vásárolt bérletet. Egy húszezressel fizette ki a 9 500 forintos havi jegyet, a gép azonban csak 500 forintot adott vissza. Az esetet azonnal jelezte az ügyfélszolgálaton, ahol fel is vették az adatait, de megszakadt a vonal és nem tudták befejezni a beszélgetést. Az utas ezért másnap írt a BKK-nak.
A társaság válaszára 28 napot kellett várni. A válaszlevélben a cég nem vonta kétségbe, hogy megkárosították az utast, sőt, elnézést is kértek az okozott kellemetlenségért - tudósított az ATV. Ám arról tájékoztatták, hogy a BKK rendszere 10 ezres befizetést regisztrált, amiből a gép ki is fizette az 500 forint visszajárót, ezért nincs lehetőségük a további 10 ezer forint visszatérítésére.
A hiba azonban ott lehetett, hogy, hogy a BKK az „ügyfelek védelmében" szabályozta a pénzvisszaadást. 20 ezer forintos címlettel csak akkor lehet fizetni, ha a megvásárolni kívánt díjtermékek értéke 15 005 forint vagy magasabb összegű. Erről viszont nincs kiírva tájékoztató az automatára.
A BKK ezek után azt közölte: nem húszezres, hanem tízezres bankjeggyel fizetett a jegy- és bérletautomatánál az utas. Az automaták informatikai felügyeleti rendszerének jelentése szerint a Lehel téri automatáknál aznap senki nem fizetett húszezer forintos bankjeggyel - állítja a cég. Az automaták vásárlásbarát visszaadási szabályai szerint ha valaki 9500 forintos bérletet vásárol, nem is tud húszezer forintos bankjeggyel fizetni - tették hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.