Amíg a Volvo szerint legalább hat centiméter kell ahhoz, hogy könnyű terepen is elboldoguljon az XC90-es, a Mercedes szerint ehhez elég 29 milliméter az E-osztály All-Terrain változata esetén. Ahogy a svéd autónál, úgy itt is lehet még tovább emelni a karosszériát a légrugózásnak köszönhetően, jelen esetben két centivel – legfeljebb 35 km/órás tempóig. Az eredeti 29 mm-es növekmény egyébként a légrugók átprogramozásából (15 mm) és a nagyobb átmérőjű kerekekből (14 mm) áll össze. Strapabíró a megjelenés, egyébként a 19 vagy 20 colos felnikre szerelt abroncsok erősen korlátozzák a tereptulajdonságokat. A műfajban kötelező műanyag védőburkolatok mellett egyedi hűtőrácsot is kap a terepkombi, amelyen azért krómcsíkból is többet helyeztek el, hiszen mégiscsak prémium termékről van szó.
Az utastérben az All-Terrain változathoz elérhető alumínium-karbon betétek teszik egyedivé az utazási élményt. Csak összkerékhajtással kínálják az új modellt, és az E-osztály esetén ez jelen pillanatban egyedüliként a 220 d jelzésű, 2,0 literes, 194 lóerős dízelt jelenti a kilencfokozatú automatikus váltóval, de nem kell sokat várni a hathengeresre. A négyhengeressel is elég fürge az All-Terrain, 8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, csúcssebessége 232 km/óra. A szabványos átlaga 5,2 l/100 km.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.