Nem egyszerűen csak megskalpolták a Mercedes-AMG GT és GT S nevű kupékat, a roadsterváltozat megvalósítása során végigmentek minden részegységen, és szükség szerint módosítottak. A karosszéria merevségét a kupénál vastagabb lemezből készített oldalfalak és az azokon belül elhelyezett több kereszttartó növeli, a műszerfal mögött is van néhány extra merevítés, ahogy a tetődoboz és a hátsó futómű felső bekötési pontja közé is került ilyen. A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét a GT Roadster kivitelben 476 lóerőre (kupé 462 LE) növelték, így ennek a 0–100-as sprintideje a kicsit nagyobb tömeg miatt változatlanul 4,0 másodperc. A GT C Roadster esetén 557 lóerő a teljesítmény (GT S kupé 510 LE), ennél ráadásul 57 mm-rel kiszélesítették a karosszériát a szélesebb hátsó kerekek és nyomtáv miatt, a 0–100 km/h sprintidő 3,7 másodperc.
A váltónál hosszabbra vették az 1. fokozat, rövidebbre a 7. fokozat áttételét, és a Roadsternél ott van a fedélzeten az egyébként a GT R-ben alkalmazott aktív aerodinamika, amelynél számítógéppel vezérelt fedelek szabályozzák a hűtőre és a padlólemez alá áramló levegő mennyiségét. A tömeg csökkentése érdekében a csomagtérfedél váza karbonszálas műanyag, a külső borítás alumínium. Az 50 km/h-ig működtethető, 11 másodperc alatt nyíló/záródó vászontető váza magnézium/alumínium/acél, három színben (fekete, vörös, bézs) kérhető.
A GT C Roadster nemcsak az elektronikusan változó lengéscsillapítást kapja alapáron, de ott van a fedélzeten a GT R-ben alkalmazott összkerékkormányzás is. A Roadsterhez kifejlesztett Burmester hifinél a mélynyomót mereven a karosszériavázhoz rögzítik, így az egész utastérben jól hallható-érezhető a basszus.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.