Kínai kézbe került a világ egyik legnagyobb utazási keresője. A brit Skyscannert 1,4 milliárd fontért vette meg a Ctrip, Kína legnagyobb online utazási ügynöksége.
A Skyscanner segítségével nagyjából havi 60 millióan tervezik az utazásukat, a szolgáltatás összesen 30 nyelven működik, köztük magyarul is. A működése rendkívül egyszerű: ha az utas nem akarja egyenként összehasonlítgatni a légitársaságok ajánlatait, csak meg kell adnia, hogy honnan, hová és mikor szeretne repülni, és meg is kapja az elérhető repülőjegyek listáját, ár szerint rendezve, majd helyi szállásokat is tud keresni. A 2003 óta működő Skyscannernél most azt ígérik: a tulajdonosváltást a felhasználók nem fogják megérezni, a menedzsmenthez pedig nem nyúlnak hozzá - adta hírül a hvg.hu.
A bejelentés érdekes időpontban érkezett: Theresa May brit miniszterelnök két nappal korábban közölte, hogy a kormány fontos feladatai közé veszi a vállalatok otthon tartását. A kormányfő külön kitért arra: meg kell állítani a folyamatot, hogy a nagy brit cégeket felvásárolják a külföldi riválisaik.
A Skyscanner korábban üzletelt magyarokkal is. A cég még 2014-ben vásárolta fel a több népszerű telefonos appot is fejlesztő magyar Distinctiont, amivel Budapestet jelölte ki a mobilos főhadiszállásának.
hvg.hu-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.