Épp most ünnepli a Ferrari, hogy ötven éve lépett a japán piacra, azaz akkor helyezték forgalomba az első olasz sportkocsit az országban. A tokiói National Art Centerben ebből az alkalomból tartott ünnepségen leplezték le a legújabb típust, a mindössze tíz példányban készült J50-est – vásárlónak csak a cég hűséges japán vásárlói jönnek szóba. A különlegesség a targa karosszéria, ilyet utoljára a kilencvenes években kínált az olasz márka. A két darabból álló, kivehető karbontetőt az ülések mögötti tárolóban lehet elhelyezni. A Special Projects műhely végzi majd az építést, ennek megfelelően mindegyiket a vásárló elképzelésének megfelelően gyártják le.
A jármű alapját a 488 Spider adja, ennek módosítják a vázát és a karosszériáját, a 3,9 literes V8-as biturbó teljesítménye 690 lóerő. Polikarbonát ablakon keresztül lehet csodálni a motort. Nem egyszerűen csak egyedi megjelenésű karosszériát alkottak a maranellói formatervezők, az alacsonyabb szélvédő több levegőt enged a hátsó szárnyra, amely így nagyobb leszorítóerőt termel. A 20 colos pántátmérőjű kovácsolt könnyűfém felniket kifejezetten ehhez a limitált szériához készítették. A jubileumon bemutatott Ferrari J50-es háromrétegű vörös fényezést és fekete-vörös belsőt kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.