BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyarok mobilizálnák a pontgyűjtést

Új alapokra helyezné a különböző pontgyűjtő kezdeményezések, hűségkártyák kezelését, de még az akciós ajánlatok fogyasztókhoz történő eljuttatását is egy magyar vállalkozás. A FullCARD Zrt. által kifejlesztett mobiltelefon-alapú kedvezményrendszer-alkalmazás – amely már letölthető a hazai felhasználók számára – lehetővé teszi, hogy egy applikációban, összegezve kapják meg a számukra érdekes kereskedelmi ajánlatokat. A megoldásnak köszönhetően a fogyasztók elfelejthetik a különböző műanyag pontgyűjtő kártyákat, és a jövőben az okostelefonokkal tudnak részt venni a kereskedők, szolgáltatók ilyen jellegű kezdeményezéseiben.

A felhasználók az érdeklődési körüknek, illetve földrajzi elhelyezkedésüknek megfelelően állíthatják be, milyen kedvezményre, akcióra, pontgyűjtő kezdeményezésre kíváncsiak. A kereskedők számára pedig mind a négyféle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya és utalványkártya) egyben kínálja az új applikáció. Az alkalmazás segítségével az áruházak az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat.

A FullCARD-alkalmazás bemutatása során jelezték azt is, hogy a megoldás a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. A társaság elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg abban, hogy 2017-től az összes akciós időszakot erre az okostelefonos alkalmazásra támaszkodva bonyolítják majd le.

A FullCARD fejlesztését mintegy két éve kezdték el, és a társaság már befektetőt is kapott, a Valor Capital Kockázati Tőkealap 95 millió forinttal támogatta a további fejlesztést és működést. A Világgazdaság érdeklődésére Molnár Tibor, a cég alapítója elmondta, hogy számításaik szerint 500 kisebb-nagyobb partner, illetve 50 ezer felhasználó elérésével tud majd úgy működni az üzleti modell, ahogy a terveikben szerepelt. A partnerek gyűjtését már megkezdték, a felhasználói kör bővítésére pedig főleg online felületeken indítanak kampányt. Idővel fizetési lehetőséggel is bővítenék az alkalmazást, illetve a mi­előbbi külföldi megjelenés is szerepel a tervek között – tette hozzá Molnár Tibor.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.