Az első Routemaster-generációt 1954 és 1968 között gyártották, és az utolsó példány 2005 decemberéig szolgált London utcáin. Hét évvel később, 2012-ben kezdte meg a szolgálatot a második generációs Routemaster, amelyet szintén London városának igényeire fejlesztettek ki, és az új polgármester, Sadiq Khan most bejelentette, hogy a már megkötött ezerdarabos megrendelés teljesítése után nem vásárolnak újabb példányokat az északír Wrightbus által gyártott járműből.
Egyfelől nagyon drága a speciális jármű, az alumíniumkarosszériás, dízel-elektromos hibrid hajtással rendelkező Routemasterek darabja 350 ezer fontba kerül, ennél sokkal – több mint 20 százalékkal – olcsóbb a hasonló műszaki tartalommal és hasonló utaskapacitással rendelkező csuklós busz. Másfelől az elmúlt években az akkumulátortechnológia fejlődése miatt máris meghaladott lett a dízel-elektromos hibrid hajtás, hiszen rendszerszinten már észszerűbb választás az akkumulátoros-elektromos autóbusz, amelynek még alacsonyabb a helyi károsanyag-kibocsátása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.