“A Ryanair decemberi utasforgalma 20%-al nőtt 9,0 millió utasra, a kihasználtság pedig három százalékpontot ugrott 94%-ra a decemberi alacsony viteldíjaknak és az Always Getting Better programunk folyamatos sikerének köszönhetően" – nyilatkozta Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója.
A légiszolgáltató cég arra is felhívja a figyelmet, hogy az utasok további alacsony számíthatnak, am,ennyiben előre lefoglalják a nyaralásukat 2017-re.
A több mint 10 ezer szakembert foglalkoztató Ryanair további viteldíj csökkentést tervez, míg az utasok számát 200 millióra növelné 2024-ig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.