Formailag ugyan nem változott eget rengetően a Mini Countryman, de a tengelytáv 75, a teljes hossz 200, a szélesség pedig 30 milliméterrel növekedett, vagyis ez a valaha volt legnagyobb sorozatgyártású Mini. Így nem meglepő, hogy jelentősen bővült az utasok rendelkezésére álló tér, sőt a csomagtér alaphelyzetben 220 literrel (!) lett nagyobb (450–1309 liter).
Négyféle motorral indul a Countryman forgalmazása, a Cooperben 1,5-ös, 136 lóerős, háromhengeres benzines dolgozik, a Cooper S-ben már 2,0 literes, 192 lóerős erőforrást találunk, míg a 2,0 literes dízel 150 (Cooper D) vagy 190 (Cooper SD) lóerővel választható. A márka első benzines-elektromos hajtása kerül a Cooper S E plug-in hibrid modellbe, ahol a 136 lóerős benzines hajtja az első kerekeket, egy 88 lóerős villanymotor pedig a hátsókat – 224 lóerő (385 Nm) a rendszerteljesítmény, az elektromos hatótáv 40 km. Utóbbi virtuális összkerékhajtást kap, a többi modellhez a megszokott All4 hajtást lehet konfigurálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.