Tavaly 25 százalékkal több, összesen 96 555 új személyautót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban – derül ki a DataHouse adataiból. Ha pedig 2014-2016-ot vizsgáljuk, még szembetűnőbb, 43 százalékos a növekedés.
Az új autó eladás tehát folyamatosan növekedett az elmúlt években, de még mindig nem érte el a gazdasági válság előtti legjobb évben eladott felét. Tavaly a Suzuki vezette a piacot, az elmúlt évben 11266 Suzuki személygépkocsi talált gazdára Magyarországon, ami az összes forgalomba helyezett autó11,67 százaléka, mögötte a Ford állt, amit az Opel követett.
A legszembetűnőbb változás, hogy míg korábban az alsó-közép kategóriás autókból fogyott a legtöbb, tavaly nagyságrendileg ugyanannyit adtak el a városi terepjárókkból (SUV), mint az előbbi kategóriába tartozóból. Ebben nagy szerepe volt a Suzuki modelljének, a Vitarának, amelyből több mint 6500-at értékesítettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.