BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ellie Goulding lett a Deichmann reklámarca

A Deichmann új reklámarccal startolt a tavaszi-nyári szezonban.

A brit énekesnő, Ellie Goulding most dobta piacra első, a Deichmannal közös cipőkollekcióját, amelyet Londonban az egész európai piac számára bemutatott. Sneakerek, ethno szandálok, magas sarkú, wedge, espadrille és mule modellek – az “Ellie Goulding for Deichmann ” kollekció darabjai mind a mottó szerint: “Rock your Look”. Tarka színek, extravagáns szabások, egyedi díszítések, rockos szegecsek adják a stílushoz azt a bizonyos pluszt. A kollekció a csoport összesen 21 európai országának üzleteiben és online shopjaiban kapható.

A Deichmann Cipő 2016-ban ismételten jelentős forgalomnövekedést könyvelhetett el. A forgalom 40,34 milliárd forint volt (előző év: 38,27 milliárd forint). A tavalyi évhez képest ez több, mint öt százalékos emelkedést jelent. A tavalyi évhez hasonlóan közel öt millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopban.

“Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel. 2006 óta sikerül megőriznünk piacvezető pozíciónkat Magyarországon, mivel következetesen vásárlóink igényeihez igazodunk” – mondja Czeczeli Tamás, a Deichmann ügyvezetője.  Matematikailag nézve tehát minden második magyar ember a konszern cipőjét hordja.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.