A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni.
A nemzetközi hátterű start-up applikációját több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Bár Közép-Kelet-Európában a nyugathoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60%-a az applikációban történik.
Körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással jelenleg Magyarország a régióvezető. A régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég. A Taxify márciusban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20 százalékos volt, a márciusi közel 40 százalékos, de áprilisra is nagyjából 40 százalékos növekedést tervez a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.