Nagyszabású étterem-átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc újszerű konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja szolgáltatását.
A vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek jelentik majd, amelyeken kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset. A kiválasztott ételt akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül is kifizethetik a vevők, akik felszolgálást is kérhetnek asztalukhoz.
Az új koncepció bevezetését az éttermek több, mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, 29 éves hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idei év végére várhatóan már 5 étteremben találkozhatnak az újításokkal a vendégek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.