Szintén az átépített 356-osokra utaló elem a fényszórót védő rács. A motorkerékpárokat idézi a fordított teleszkópos első futómű, amelynél közúti használatra optimalizálták a szelepek méretét – a Vintage Electric kínálatában vannak terepgépek is –, a fékrendszert a Shimano szállítja, a kerekek a Schwalbe Fat Frank abroncsait viselik. Öntött alumíniumházban helyezkedik el a 704 Wh kapacitású lítiumion-akkumulátor, amely normál esetben 56 km-en keresztül képes energiát szolgáltatni a tekerés segítéséhez, a töltési idő 2 óra 110 V-os feszültségű hálózatról.
A hátsó kereket 4 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, de ezt csak a második kulcs berakásakor engedi az elektronika – ezzel ugyanis a jármű már túlságosan erős kerékpárnak (csúcssebesség 58 km/h), rendszámot kellene kapnia, tehát közúton így nem használható az Emory Outlaw Tracker. Normál esetben 0,34–1 lóerő teljesítménnyel segít a villanymotor, ami 30 km/h-ra elég, és ilyenkor lehetséges elérni az 56 km-es hatótávolságot. A különleges elektromos kerékpárért 6995 dollárt kérnek, s ebben az árban két év, valamint 48 000 km garancia is benne van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.