Az összesítés szerint – 22 százalékos bővülést mutató közel 66 milliárdos költéssel – az internet adja e „reklámtorta” legnagyobb szeletét, a második helyen a televízió végzett, 56 milliárd forinttal; ez 8,6 százalékos javulást mutat. A harmadik legnagyobb szegmens a nyomtatott sajtóé, amelynek 32,4 milliárdos hirdetési bevétele négy tizedszázalékos javulást jelent, míg a direkt marketing 31,9 milliárdja 8,9 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi adatot.
A közterületi piac 16,4 milliárd forintos bevétele 8,1 százalékos emelkedés eredménye, az ambient eszközök 2,75 milliárdja 2,4 százalékos bővülést jelez; 5,6 százalékkal ugrottak meg a rádiós hirdetési bevételek, összegük 9,6 milliárd forint körüli az MRSZ adatsora szerint.
A kimutatás szerint arányaiban tavaly a mozireklám fejlődött a legnagyobb mértékben, mintegy 2,4 milliárd forintos értéke a másfélszerese az egy évvel korábbinak. Az MRSZ hangsúlyozza: a hazai GDP-arányos reklámköltés még mindig elmarad a válság előttitől, hiszen 2008-ban ez az arány 0,9 százalék volt, míg tavaly csak 0,6.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.