Az MKB Bank az első számú digitális, „challenger” bank kíván lenni Magyarországon – jelentette ki Hetényi Márk, a hitelintézet lakossági és digitális területért felelős vezérigazgató-helyettese a Brain Bar Budapest tegnapi rendezvényén. A hitelintézet Building Blocks of the Bank of the Future című előadás-sorozatán a vezérigazgató-helyettes kiemelte: a digitalizáció szükségszerű, megkerülhetetlen folyamat a pénzügyi szolgáltatói szektorban is, hiszen az ügyfelek igényei, a szabályozók, a technológia és maguk a bankok is változnak. – Az építőkockánként felépített modern bank három pilléren áll: modern és rugalmas informatika, agilis szervezeti kultúra és a partnerségeket előtérbe helyező működés. Az MKB banki alaprendszerének cseréje is ezekre épül. Célunk, hogy a klasszikus tevékenységek mellett, az MKB partnereivel történő együttműködések hatására, a bank rendszerei és folyamatai még értékesebbekké váljanak – hangsúlyozta Hetényi Márk.
Koczka Dániel, az MKB Bank digitális ügyvezető igazgatóságának ügyvezető igazgatója a rendezvényen emlékeztetett arra: az informatikai rendszer átalakítását kevesebb mint két év alatt elvégezték a hitelintézetnél, így a stratégia végrehajtásához minden technológiai feltétel adott. – Az informatikai rendszer új felépítésének köszönhetően a jövőben a fejlesztők építőkockaként tudnak összerakni az ügyfelek számára biztonságos, magas ügyfélélményt biztosító megoldásokat – emelte ki az ügyvezető igazgató. Pereczes János, az MKB Inkubátor Kft. ügyvezető igazgatója előadásában elmondta: az MKB FinTechLab hat hazai fintech startuppal működik együtt, ezenfelül az év második felében két újabb együttműködést jelentenek be az MKB Bank és a fintech startupok között. Hozzátette: a jövőben nemcsak klasszikus fintech megoldásokkal kívánnak dolgozni, ezért olyan partnereket is keresnek, akik a bank segítségével új csatornákat nyitnak az ügyfelekhez. Itt – emelte ki – példaként említhető a telekommunikációs szektorban rejlő hatalmas potenciál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.