Vaszily Miklós közölte: ezzel is meg kívánják óvni a gyermekeket az esetleges káros hatásoktól, a szülőket a kényszerű vásárlásoktól. Biztosítják, hogy a szülők teljes lelki nyugalommal hagyhassák a gyerekeiket a képernyő előtt.
Hangsúlyozta, hogy az M2 a gyermekműsorokat sugárzó adók között piacvezetőnek számít a 12 évesnél fiatalabb korosztály körében. Ez is bizonyítja, hogy helyes volt a közmédiának a tematikus csatornák létrehozására irányuló stratégiája, amelyek között az első volt az M2 – tette hozzá.
A reklámmentessé tételről azt mondta: a gyermekek szeretik, kedvelik a csatornát. Ezért felvetődött: mennyire etikus üzletileg kihasználni ezt, illetve milyen mértékben kell tekintettel lenni a közmédia által megfogalmazott értékekre, egy nevelő és erőszakmentes műsorfolyam kialakítására.
Ebben a helyzetben úgy döntöttek, hogy semmilyen kompromisszumot nem kötnek az üzleti kihasználás javára – fűzte hozzá a vezérigazgató.
Arról is szólt, hogy a jövőben saját gyártású műsorokkal színesítik a programot, Hetedhét kaland címmel indul egy műsor. Ugyanakkor arra is ügyelnek, hogy minél több európai és persze magyar és főleg edukatív tartalom jelenjen meg a képernyőn. A gyermekek ugyanis kifejezetten szeretik és igénylik a játékos tanulást – mondta Vaszily Miklós.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.