Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online sales house, az Evomedia, valamint a legnagyobb hazai elérésű online cégcsoport, a New Wave Media Group értékesítési csapata és portfóliója – közölte a másik céget felvásárló utóbbi társaság kedden az MTI-vel.
Nemzetközi és hazai trend, hogy erősödik a hirdetési piac koncentrációja. A nagy digitális szereplők közötti ilyen szoros együttműködésre azonban itthon még nem volt hasonló példa
- idézi a közlemény Gazsó Gábort, az Evomedia kereskedelmi igazgatóját.
Gazsó hangsúlyozta:
választ és alternatívát fognak mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban náluk hirdetni, mint az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőknél, így a Google, a Facebook, a Youtube, az Instagram vagy a Snapchat oldalán.
Matolcsy Ádám, a New Wave Media Group Zrt. tulajdonosa szerint az új, közös portfólió kivételes lehetőséget teremt mindkét fél számára: az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, a közös munka pedig rendkívül sok fejlesztésnek ad teret.
A közlemény utal rá: az Evomedia által értékesített online hirdetési portfólió jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik. Hozzá tartozik többek között:
az Árukereső, a Használtautó, az Autónavigátor, a Hírkereső, a Kapu, akárcsak a Sony-csatornák online oldalai, az Egyszervolt, a Mesetv, a Népszava, a Faktor, az Időjárás, a Bálintgazda, a Funzine, a TraffiHunter, a Harmonet, az Urban-eve, az Adó, a Jogászvilág, a Net.jogtar, a HG, a Múlt-kor, a Nyugdíjguru, a Gépnarancs, a Gondola, a Pcforum, a Prog, a Testbike, a Lánglovagok, a Konyhamester, a Morzsafarm, a Képtelenség, a Zene, a Videosmart, a Kertvarázsmagazin, a Nőinetcafé, a Cafepress oldalak, továbbá az az Optimusz, a Massmail, az Ego-media, a Targetmax, az Utazók és a Lépéselőny eDM adatbázisok.
A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, a GP Hírek, a Hirado.hu, a Mediaklikk.hu, az M4sport.hu, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, a Pcguru, a Soroztajunkie, a Szoftverbázis, a Sztaki Szótár, a Kvízpart, és az Adnetwork további 45 weboldala, valamint az Optimail eDM adatbázis.
A közlemény szerint az együttműködés 2018. január elsején lép életbe, az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.