Második évfordulóját ünnepli a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber „Üzenet törlése” funkciója. A vállalat legfrissebb adatai szerint a 2015 novemberi hivatalos bevezetés óta a felhasználók eddig összesen ötmilliárd alkalommal töröltek üzenetet beszélgetéseikből.
Az „Üzenet törlése” funkció segítségével a felhasználók privát beszélgetéseikben és csoportos üzenetváltásaikban is azonnal törölhetik véletlenül elküldött üzeneteiket vagy fényképeiket.
A Viber egyedi funkciója biztosítja a felhasználók számára, hogy elküldött üzeneteiket két héten át bármikor visszavonhassák, még akkor is, ha azokat a másik fél már elolvasta. A Viber értesíti is a beszélgetések résztvevőit arról, ha valaki eltávolított egy üzenetet. A vállalat tervei között szerepel a funkció továbbfejlesztése a közeljövőben.
Bárkivel előfordulhat, hogy a Küldés gomb megnyomása után veszi észre: nem a megfelelő személynek küldte el üzenetét vagy megbánta azokat a szavakat, amelyeket a másik félhez intézett. A Viber ebben a helyzetben is megérti felhasználóit: az applikáció az „Üzenet törlése” funkcióval siet a segítségünkre, így már nem kell aggódnunk azon, ha véletlenül a főnökünknek küldünk el egy másnapos képet magunkról.
A Viber legutóbbi jelentős újdonsága a csevegőbővítmények bevezetése volt 2016 végén, amelynek telepítése után a felhasználók olyan exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá, mint a YouTube, Spotify, Vice, Booking.com és GIPHY anélkül, hogy el kelljen hagyniuk beszélgetéseiket. A bővítmények segítségével könnyedén kereshetik, megoszthatják és élvezhetik kedvenc tartalmaikat, többé nincs szükség váltogatásra a különböző applikációk között.
A Vibernél büszkék vagyunk arra, hogy felhasználóink számára olyan innovatív megoldásokat biztosíthatunk, mint az „Üzenet törlése” funkció. Nagyon szeretjük hallani felhasználóink tanulságos történeteit is arról, miként mentette meg őket a Viber egy-egy kínos szituációtól.
– mondta Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.