BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kisboltokat is megcélzó hűségrendszer indul

A SkyCred létrehozásával elsősorban a fizikai üzlettel rendelkező, kis- és középvállalkozásként működő, akár egy vagy csak néhány boltot üzemeltető kiskereskedőket célozták meg.

SkyCred néven új, integrált törzsvásárlói rendszer indul Magyarországon – nyilatkozta a Világgazdaságnak a szolgáltatást fejlesztő cég ügyvezetője. Miskolczi József közölte: a SkyCred létrehozásával elsősorban a fizikai üzlettel rendelkező, kis- és középvállalkozásként működő, akár egy vagy csak néhány boltot üzemeltető kiskereskedőket célozták meg, akik ki szeretnék használni a törzsvásárlói rendszerek nyújtotta lehetőségeket, ám méretüknél fogva nincs esélyük arra, hogy akár saját rendszert fejlesszenek, akár valamelyik ismert, nagy hűségprogramhoz csatlakozzanak.

Forrás: MW

Miskolczi József elmondta: a rendszert – részben külső szakemberek bevonásával – több évig fejlesztették, a finanszírozást pedig részben saját, részben pályázati forrásból oldották meg. A Sky­Cred működése egyszerű: a hűségrendszer elindításakor a kereskedő megkapja a kártyaolvasó terminált és a kártyákat – utóbbiak érintőkártyák –, és a szerződéskötést követően használható is a rendszer. A működés közben keletkező adatokat felhőalapú tárhelyen őrzik, és folyamatosan hozzáférhetők. „A csatlakozó kereskedőknek számos előnyük származik a hűségprogram használatából: megismerhetik vásárlói körüket, felmérhetik vásárlási szokásaikat, statisztikákat készíthetnek, és – nem utolsósorban – számos csatornán közvetlenül elérhetik azokat a vevőket, akikkel kapcsolatban állnak. A vevők számára pedig a rendszerhez csatlakozó bármely boltban bármikor levásárolható hűségpont a legfontosabb előny” – emelte ki az ügyvezető.

Ami a SkyCreddel kapcsolatos terveket illeti: Miskolczi József tájékoztatása szerint a rendszert az e héten esedékes Marketing Expón mutatják be szélesebb körnek, és az első szerződések megkötését követően el is indulhat a szolgáltatás. A középtávú terv az, hogy országszerte több ezer elfogadóhely csatlakozzon a programhoz: ez az ügyvezető szerint reális cél, hiszen a hazai kiskereskedelmi forgalom döntő része offline csatornákon, szintén jelentős hányada pedig kisebb kereskedelmi egységeken keresztül realizálódik Magyarországon.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.