SkyCred néven új, integrált törzsvásárlói rendszer indul Magyarországon – nyilatkozta a Világgazdaságnak a szolgáltatást fejlesztő cég ügyvezetője. Miskolczi József közölte: a SkyCred létrehozásával elsősorban a fizikai üzlettel rendelkező, kis- és középvállalkozásként működő, akár egy vagy csak néhány boltot üzemeltető kiskereskedőket célozták meg, akik ki szeretnék használni a törzsvásárlói rendszerek nyújtotta lehetőségeket, ám méretüknél fogva nincs esélyük arra, hogy akár saját rendszert fejlesszenek, akár valamelyik ismert, nagy hűségprogramhoz csatlakozzanak.
Miskolczi József elmondta: a rendszert – részben külső szakemberek bevonásával – több évig fejlesztették, a finanszírozást pedig részben saját, részben pályázati forrásból oldották meg. A SkyCred működése egyszerű: a hűségrendszer elindításakor a kereskedő megkapja a kártyaolvasó terminált és a kártyákat – utóbbiak érintőkártyák –, és a szerződéskötést követően használható is a rendszer. A működés közben keletkező adatokat felhőalapú tárhelyen őrzik, és folyamatosan hozzáférhetők. „A csatlakozó kereskedőknek számos előnyük származik a hűségprogram használatából: megismerhetik vásárlói körüket, felmérhetik vásárlási szokásaikat, statisztikákat készíthetnek, és – nem utolsósorban – számos csatornán közvetlenül elérhetik azokat a vevőket, akikkel kapcsolatban állnak. A vevők számára pedig a rendszerhez csatlakozó bármely boltban bármikor levásárolható hűségpont a legfontosabb előny” – emelte ki az ügyvezető.
Ami a SkyCreddel kapcsolatos terveket illeti: Miskolczi József tájékoztatása szerint a rendszert az e héten esedékes Marketing Expón mutatják be szélesebb körnek, és az első szerződések megkötését követően el is indulhat a szolgáltatás. A középtávú terv az, hogy országszerte több ezer elfogadóhely csatlakozzon a programhoz: ez az ügyvezető szerint reális cél, hiszen a hazai kiskereskedelmi forgalom döntő része offline csatornákon, szintén jelentős hányada pedig kisebb kereskedelmi egységeken keresztül realizálódik Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.