A Ctrip.com International, Ltd. alelnöke Cseng Huaj-ji (Zheng Huaiyi) a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint közölte: „big data” adatbázis elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani, amelyekhez a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.
A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly. A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollár) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.