Saját mobilhálózatot építene ki 2019-re az elsősorban online kereskedelemmel foglalkozó japán Rakuten – írja a CNN. A cég komoly fába vágta a fejszéjét, hiszen a japán mobilpiacot jelenleg három cég uralja (SoftBank, NTT DoCoMo, KDDI), emellett a Rakutennek – saját becslései szerint – mintegy 5,3 milliárd dollárra is szüksége lenne projektjéhez.
Ennek köszönhetően a japán befektetők nem reagáltak pozitívan a bejelentésre, a vállalat részvényei pedig 5 százalékot estek.
A Rakuten online kereskedelmi platformja mellett streaming szolgáltatással, csevegő appal és fizetőszolgáltatással is rendelkezik, de ismert lehet a Barcelona futballcsapatával kötött mezszponzori szerződése miatt is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.