A beruházás keretében összesen 14,5 kilométeres szakasz épül át a 2020 tavaszáig, aminek köszönhetően 130 km/h lesz a megengedett haladási sebesség, így csökken a menetidő Rajka határátkelőtől az M1 autópályáig – írja közleményében a NIF Zrt. A határátkelő akadálymentesítésével az ország területére való beérkezés biztonságosabbá és gyorsabbá válik.
A Mosonmagyaróvár-Rajka útszakasz a keleti mediterrán folyosón fekszik, amely része az Európai Unió kiemelt központi úthálózatának. Az M15 autóút D2 jelű autópályaként fut tovább Szlovákiában Pozsony irányába.
A kivitelezési munkálatokat az S+S M15 Konzorcium (Strabag Építő Kft., Strabag AG) végzi nettó 19,5 milliárd forint értékben. A fejlesztés a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a NIF Zrt. beruházásában uniós és hazai forrás felhasználásával valósul meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.