A Subway Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagos 6 százalékos csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18 százalékos növekedésének – írja közleményében a gyorsétteremlánc.
A világ egyik legnagyobb, legalább 100 országban jelen levő, több mint 43 ezer egységgel rendelkező gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben Magyarország teljesített a legjobban. Országos szinten vendégeinek száma 9 százalékkal növekedett 2016-hoz képest.
“A magyarországi Subway életében a tavalyi év pénzügyi szempontból nagyon sikeresen zárult. A kezdetleges apró nehézségek ellenére, immár zsinórban harmadszor fordult pozitív irányba az értékesítési mutató. A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára. Ezzel egyidőben új francise partnereket keresünk, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja.” -mondta Martin Princ, a Subway kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója.
A Subway idén tervezi tervezi megnyitni első megújult külsejű, úgynevezett Fresh Forward Décor éttermeit a régióban.
Az új dizájnt még 2017-ben vezették be, ami hatalmas előrelépést jelentett a brand vizuális megjelenésében. A vállalat az eddigi logótól eltérő szimbólummal rukkolt elő, a Choice Mark-kal, amely a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a Subway-nek.
A Subway 2004-ben lépett a magyar piacra, jelenleg 9 étteremmel van jelen az országban, melyek Budapesten, Debrecenben, Szegeden és Siófokon találhatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.