A Lego Csoport nyolcadik éve folyamatosan jelen van a Reputation Institute éves RepTrak 100 listájának Top 10 helyezettje között, idén megtartotta a tavalyi 2. helyezését.
Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk, megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó Lego rajongókkal összeköt bennünket
- nyilatkozta az eredménnyel kapcsolatban Niels B. Christiansen, a csoport vezérigazgatója. Hozzátette, ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon céljukat, hogy pozitív hatással legyenek a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsanak, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.
A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak 100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.