„Igazán jó évei voltak mostanság a légiközlekedésnek. A gazdaság jól működött, az olajár alacsony volt, az Air Berlin, az Alitalia és a Monarch mégis tönkrement” – mutatott rá Johan Lundgren az easyJet vezérigazgatója a svájci SonntagsZeitung lapnak adott interjúban.
A gyengék jó környezetben is csak gyengébbek lesznek, növekedni csak az erősek tudnak. Képzeljék el mi lesz itt egy krízisben. De mi akkor is itt leszünk, hogy profitáljunk a kínálkozó lehetőségekből
– tette hozzá.
Az Alitalia megvásárlása iránti érdeklődésükről feltett kérdésre válaszolva az easyJet első embere elmondta: „tárgyalásban vagyunk az olasz kormánnyal. Nem titok, hogy érdeklődünk a rövid viszonylatok átvétele iránt. Ennél többet azonban nem mondhatok.”
A Brexit polgári légiközlekedési következményeiről szólva az easyJet vezérigazgatója a svájci lapnak elmondta: „számos uniós és brit politikussal váltottam szót a kérdésben és a Brexitről alkotott véleményüktől függetlenül mindegyikük meg van győződve róla, hogy kedvező légügyi megállapodás jön majd létre az EU és Nagy-Britannia között. Semmiféle közlekedési fennakadásra vagy járattörlésre nem fog sor kerülni.”
Biztos ami biztos, az easyJet uniós működési engedélyért folyamodott Ausztriában, ahonnan egy éven belül mintegy 130 repülőgépet fog üzemeltetni – mondta.
A tavalyi negyedik negyedévben konkurensei nehézségeiből és kapacitáscsökkentéséből profitálva növelte utasforgalmát és bevételét a második legnagyobb európai diszkont légitársaság, az easyJet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.