BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Közel kétmilliárdból fejleszti beszállítóit a Samsonite

Több mint 1,7 milliárd forintos projekt keretében fejleszti beszállítóinak versenyképességét a Samsonite Hungária Bőrönd Kft., a fejlesztésekben négy dunántúli kis- és közepes vállalkozás (kkv) vesz részt.

A projekthez a Samsonite Kft. által vezetett konzorcium a Széchenyi 2020 program forrásaiból 811 millió forint támogatást nyert el. Az 1,76 milliárd forintos program során bővítik a keményfedeles bőrönd, fröccsöntött bőrönd alkatrészeit gyártó kapacitásokat, és a kkv-k integrációba vonásával fejlesztik a versenyképességüket – közölte a cég.

A Szekszárdon működő társaság szerint a projektet a Samsonite az elmúlt öt évben megnégyszereződött termelése alapozza meg. A stabil és versenyképes beszállítói háttér kiépítése egybevág a Samsonite-csoport stratégiai célkitűzésével: az árban versenyképes, de kevésbé rugalmas távol-keleti beszállítók kiváltása a gyártó bázisokhoz közelebb fekvő, helyi beszállítókkal – írták.

Forrás: MW

A december közepén záruló projektben a Kresz és Fiedler Kft., a Termoplast Kkt., a Plasticor Kft., és a Sárrét-Plast Zrt. vesz részt.

A Samsonite új technológia bevezetését jelentő beruházása mellett mind a négy beszállító jelentősen növeli fröccsöntő kapacitását, informatikai fejlesztéseket valósítanak meg, és két beszállító bővíti épületeit.

A konzorciumvezető cég ingyenes tanácsadással, szervezetfejlesztéssel segíti beszállítóit, tanácsadó, képző, szervezetfejlesztő szervezeteket ajánl számukra, segít meghatározni a fejlesztések irányait, monitorozni a fejlesztést.

Pinczel József, a Samsonite Hungária Bőrönd Kft. gyárigazgatója közölte: a cég tavaly 1,1 millió utazó bőröndöt gyártott, az üzem létszáma jelenleg meghaladja a 900 munkavállalót. A kft. 2016-ban 23 milliárd forint nettó árbevételt ért el, a 2017-es árbevételt a társaság még nem hozta nyilvánosságra.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.