A Haier 14,2 százalékos globális piaci részesedéssel a legnagyobb háztartási berendezés gyártónak számít a világon, Európában viszont kevésbé ismert, hiszen piaci részesedése mindössze 2,3 százalék.
Az egymilliárd eurós összeget értékesítési és marketing tevékenysége fejlesztésére tervezi fordítani a Haier Európában, nem akvizíciókra.
A Haier jelenleg nyolc európai telephellyel rendelkezik, ezek számát az elkövetkező négy évben további tizeneggyel bővíti.
A Haier csoport 2017-ben 242 milliárd jüan (31 milliárd euró) forgalmat ért el 85 ezer alkalmazottal.
A csoport egyik érdekeltsége, a Qingdao Haier emellett bevezetni készül részvényét a frankfurti tőzsdére – jelentette be Yannick Fierling. Hozzátette: a kibocsátás időpontja még nincs kitűzve, de a tervezett 400 millió részvénnyel a jelenlegi árfolyamon a vállalat 950 millió euró tőkére tenne szert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.