Az Opel Magyarország honlapján közölte:
12 336 eladott autóval, 7,4 százalékos növekedéssel és 7,74 százalékos piaci részesedéssel zárták 2018-at.
Megjegyezték: az eladások több mint 20 százaléka városi terepjáró (SUV) volt.
Bakai Gergely, az Opel Magyarország ügyvezetője tájékoztatása szerint megújul a haszonjármű portfólió, és felfrissítik személyautó-palettát is. A márka megjelenik egyebek mellett egy plug-in hibrid SUV-val és egy elektromos modellel, illeszkedve a stratégiába, amely szerint 2024-ig minden Opel modellnek lesz elektromos változata.
A közlemény emlékeztet arra, hogy 2017 márciusában jelentette be a PSA csoport megállapodását az Opel megvásárlásáról. Az azóta eltelt időszak gyökeres változásokat hozott az Opel életében.
A megújuló termékpaletta már olyan platformokra épül, amelyek a hagyományos rendszereken kívül, plug-in hibrid és elektromos meghajtásra is képesek.
Az együttműködés a fejlesztésben, beszerzésben és gyártásban is jelentős gazdasági előnyökkel jár, így már a tavalyi év első felében félmilliárd euró nyereséget tudott termelni az Opel – emelték ki.
A cégcsoport egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy
Szentgotthárdon is fogják gyártani a PSA 1,2 literes, háromhengeres Pure Tech benzines turbo motorját.
A tervek szerint szeptemberben készülnek el az első próbadarabok, és még az év vége előtt, decemberben elindul az új motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.