A 23-szoros Grand Slam-győztes teniszlegenda és a sportszergyártó kollaborálásával készült reklámot az Oscar-gála reklámszünetében mutatták be. A hirdetés sugárzása nem volt két fillér, ugyanis az idei díjátadón
körülbelül 2,6 millió dollárba került egy 30 másodperces hirdetés az Oscar alatt, ami még mindig 50 százalékkal a Super Bowl reklámértéke alatt van.
A reklámban tisztelegnek többek közt Katherine Switzer előtt (az első nőt, aki lefutotta a bostoni maratont), megemlítik Sam Gordont, a fiatal lányt, aki a fiúkkal futballozik, Lisa Leslie-t, az első nőt, aki hivatalos kosárlabda meccsen zsákolt és Becky Hammont, az első nőt, aki másodedzői pozícióig jutott az NBA-ben a férfiak között.
A reklám üzenete igen tömör és velős:
If they want to call you crazy, fine.
Show them what crazy can do.
Azaz, „ha őrültnek akarnak nevezni, rendben. Mutasd meg mire képesek az őrültek.”
https://www.youtube.com/watch?v=whpJ19RJ4JY
A reklámot Serena Williams narrálja, s természetesen ő is szerepel benne, hiszen – mint mondja – 23 Grand Slam-győzelem és terhessége után még volt motivációja visszatérni a teniszpályákra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.