Jelentősen, 51 százalékkal nőtt a Volkswagen AG-hoz tartozó Lamborghini autók eladása tavaly. A cég azt közölte, hogy
2018-ban rekordszámú, 5750 autót adott el az egy évvel korábbi 3815 után.
A Lamborghini eladásai ezzel már a nyolcadik egymást követő évben nőttek. A cég közleménye szerint
az Európában, a Közel-Keleten és Afrikában együttesen eladott autók száma 69 százalékkal, 2497-re emelkedett, az Észak- és Dél-Amerikában értékesített autók száma 46 százalékkal, 1952-re nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 1301 új Lamborghini talált vevőre, ami 30 százalék bővülés 2017-hez képest.
Az olasz járműgyártó legnagyobb piaca az Egyesült Államok volt, ahol 1595 autót értékesítettek tavaly, majd Nagy-Britannia következett 636 autóval, amelyet Japán (559), Németország (463), Kína (342), Kanada (316) és Olaszország (296) követett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.